Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro web 7seven.cz/pausal,

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi:

Petr Vobořil – 7Seven.cz
se sídlem: U Kamenných Lázní 238/37, 415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
e-mail: info@7seven.cz
telefon: +420 777 977 637

(dále jen „Zprostředkovatel“)
a osobami (dále jen „Uživatel“ nebo „Zákazník“), které navštíví nebo využijí webovou stránku 7seven.cz/pausal.

1.2 Webová stránka 7seven.cz/pausal slouží výhradně jako marketingový a kontaktní nástroj pro prezentaci vybraných služeb společnosti Vodafone Czech Republic a.s. prostřednictvím smluvního franchisového partnera.

2. Právní postavení zprostředkovatele

2.1 Provozovatel webu není poskytovatelem telekomunikačních služeb ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, ani není obchodním zástupcem společnosti Vodafone Czech Republic a.s. ve smyslu občanského zákoníku.

2.2 Zprostředkovatel působí výhradně jako marketingový prostředník a v případě projeveného zájmu zákazníka předává kontaktní údaje autorizovanému franchisovému partnerovi Vodafone, který následně vstupuje do smluvního vztahu s koncovým zákazníkem.

3. Nabízené služby

3.1 Na stránce 7seven.cz/pausal jsou prezentovány pouze orientační informace o produktech a službách společnosti Vodafone Czech Republic a.s., zejména:

  • mobilní tarify a paušály,

  • datové a internetové služby,

  • předplacené SIM karty,

  • IPTV (internetová televize),

  • další doplňkové služby.

3.2 Přesné obchodní podmínky těchto služeb, včetně smluvních ujednání, se řídí smlouvou mezi zákazníkem a franchisovým partnerem Vodafone a podmínkami společnosti Vodafone Czech Republic a.s.

4. Uzavření smlouvy

4.1 Web 7seven.cz/pausal neslouží k přímému uzavírání smluv. Kontaktní formulář nebo telefonický/e-mailový kontakt představuje pouze nezávaznou poptávku.

4.2 Zákazník je následně kontaktován franchisovým partnerem Vodafone, který s ním sjednává smlouvu dle podmínek daných společností Vodafone.

4.3 Provozovatel webu není smluvní stranou této smlouvy a nenese žádnou odpovědnost za její obsah, plnění či případné právní důsledky.

5. Reklamace a odpovědnost

5.1 Veškeré reklamace týkající se poskytovaných služeb (např. kvality připojení, tarifu, fakturace) je nutné uplatnit přímo u poskytovatele služeb, tj. společnosti Vodafone nebo jejího franchisového partnera.

5.2 Provozovatel webu nenese odpovědnost za jakékoliv vady služeb, změny podmínek, dostupnost produktů ani smluvní podmínky Vodafone.

6. Ochrana osobních údajů

6.1 Informace o zpracování osobních údajů najdete v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů (GDPR) na stránce 7seven.cz/pausal/gdpr (odkaz přizpůsobte dle skutečné URL).

6.2 Zprostředkovatel zpracovává pouze údaje nezbytné pro předání kontaktu franchisovému partnerovi Vodafone, a to na základě souhlasu dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR.

7. Právo a soudní příslušnost

7.1 Tyto obchodní podmínky se řídí právem České republiky, zejména:

  • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

  • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,

  • zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích.

7.2 Případné spory mezi Zprostředkovatelem a Uživatelem budou řešeny před věcně a místně příslušným soudem v České republice.

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Zprostředkovatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky kdykoliv aktualizovat, zejména v souvislosti se změnou právní úpravy nebo způsobu poskytování služeb.

8.2 Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od: [29.07.2025].