Reklamační řád pro tvorbu webových stránek a hostingových služeb
Provozovatel:
Reklamní agentura 7seven.cz / www.7seven.cz
Petr Vobořil, jednatel
U Kamenných Lázní 238/37
415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
Technický realizátor a tvůrce webu:
Jiří Berec, programátor, webdesigner
E-mail: jiri.berec@seznam.cz
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamace) v rámci poskytování služeb tvorby webových stránek provozovatelem, jakož i pravidla elektronické komunikace mezi provozovatelem a objednatelem.
Tento řád je vyhotoven v souladu s těmito právními předpisy:
- zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (zejm. § 1810 a násl., § 1914 a násl.),
- zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
- zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon,
- zákon č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.
2. Rozsah odpovědnosti
Provozovatel odpovídá za:
- dodání objednané webové stránky v rozsahu, termínu a kvalitě dle uzavřené dohody,
- funkčnost webu v rozsahu specifikovaném v zadání,
- dodržení technických standardů (responzivita, SSL certifikát, SEO prvky apod.),
- spolupráci při implementaci dodaného obsahu.
Reklamace se nevztahuje na:
- subjektivní hodnocení estetiky, pokud byl design schválen,
- nefunkčnost způsobenou zásahy třetích osob po spuštění,
- služby externích dodavatelů (např. registrace domény, webhosting),
- případ, kdy objednatel nedodá potřebné podklady.
Po dokončení a odsouhlasení zakázky předá programátor veškeré přístupové údaje objednateli. Od tohoto okamžiku nenese žádnou odpovědnost za případné technické poruchy, zásahy, nebo ztráty dat způsobené třetími stranami či nesprávnou manipulací objednatelem.
Lze se domluvit na placené správě webových stránek. V takovém případě zůstávají přístupové údaje u programátora a zákazník pouze poskytuje podklady k aktualizacím a úpravám. Cena za správu se určuje dle rozsahu – formou paušálu nebo hodinové sazby dle platného ceníku, s nímž je objednatel seznámen předem.
Zákazník nesmí bez písemného souhlasu poskytovat přístupové údaje třetím osobám ani nijak zasahovat do administračního rozhraní. V případě porušení tohoto pravidla je programátor oprávněn spolupráci okamžitě ukončit a nenese žádnou odpovědnost za následný provoz a funkčnost webu.
V případě potřeby lze domluvit samostatný přístup pro klienta, např. k publikaci blogových příspěvků. I v tomto případě platí povinnost neposkytovat tyto údaje třetím stranám.
3. Objednání služby a záloha
Objednání tvorby webu je možné výhradně písemnou formou (e-mailem).
Na základě domluvy je standardně vyžadována záloha ve výši 50 % z celkové ceny zakázky. Záloha je nevratná, pokud dojde k jednostrannému odstoupení objednatele bez závažného důvodu.
4. Uplatnění reklamace
Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dní od předání hotového webu.
Obsah reklamace:
- identifikace zakázky (datum, doména, jméno klienta),
- konkrétní popis výhrad a vad,
- požadovaný způsob řešení (oprava, úprava, slevová kompenzace).
Reklamace se uplatňuje výhradně e-mailem na adresu: info@7seven.cz
5. Vyřízení reklamace
Provozovatel se zavazuje:
- potvrdit přijetí reklamace do 3 pracovních dní,
- vyřídit reklamaci do 30 dní, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak,
- v případě oprávněné reklamace zajistit:
- odstranění vady (oprava kódu, designu apod.),
- přiměřenou slevu z ceny,
- jinou kompenzaci dle dohody.
6. Odmítnutí reklamace
Reklamace může být zamítnuta:
- pokud je web funkční dle zadání a byla potvrzena akceptace,
- pokud došlo ke změnám webu třetími osobami,
- pokud byly vady způsobeny chybnou obsluhou, nedodržením pokynů nebo externími faktory,
- pokud nebyly dodány podklady nutné k řádné realizaci.
7. Odpovědnost za externí služby
Provozovatel nenese odpovědnost za reklamační řízení externích služeb, jako je:
- registrace domén u poskytovatelů (např. Wedos, Forpsi, CZ.NIC),
- provoz webhostingu, e-mailů apod.
Na tyto služby se vztahují samostatné obchodní podmínky a reklamační řády příslušných provozovatelů — třetích stran.
8. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dnem: 27. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo na změnu tohoto dokumentu v důsledku legislativních změn, technického vývoje nebo změn v interních procesech.
V případě sporu se může spotřebitel obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.