Reklamační řád pro služby v oblasti pojištění
Provozovatel:
7seven.cz/pojisteni
Petr Vobořil, jednatel
U Kamenných Lázní 238/37
415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) v rámci poskytování služeb v oblasti pojištění, zprostředkování pojistných produktů a poradenské činnosti provozovatelem, a to včetně elektronické komunikace prostřednictvím webu 7seven.cz/pojisteni.
Řád je vyhotoven v souladu s ustanoveními § 1810 a násl., § 1914 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a v relevantních případech také dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Rozsah odpovědnosti
Provozovatel odpovídá za to, že:
-
služby budou poskytnuty v dohodnutém rozsahu, čase a kvalitě,
-
poradenství bude odborné, přesné a v souladu s aktuálními informacemi od pojišťoven,
-
budou nabídnuty pouze schválené a licencované pojistné produkty,
-
bude vždy jednáno v nejlepším zájmu klienta, bez nátlaku a klamavých praktik.
Reklamaci nelze uplatnit na subjektivní nespokojenost s výší nabídnutého pojistného plnění ze strany pojišťovny, pokud služba zprostředkování byla provedena řádně.
3. Uplatnění reklamace
Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 10 pracovních dnů od poskytnutí služby (např. uzavření smlouvy, doručení návrhu, vyřízení požadavku).
V případě skrytých vad běží lhůta od jejich prokazatelného zjištění.
Reklamace musí obsahovat:
-
identifikaci zakázky nebo požadavku (datum, forma kontaktu, jméno klienta),
-
jasný a konkrétní popis vady či pochybení,
-
návrh požadovaného řešení (např. oprava dokumentace, dodání chybějícího výstupu, vysvětlení).
Reklamace se uplatňuje výhradně písemně, ideálně e-mailem na adresu: info@7seven.cz
4. Vyřízení reklamace
Provozovatel se zavazuje:
-
potvrdit přijetí reklamace do 3 pracovních dnů,
-
vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud nebude dohodnuto jinak,
-
v případě oprávněné reklamace nabídnout:
-
opravu nebo doplnění služby,
-
slevu z ceny,
-
jiné přiměřené vyrovnání dle dohody.
-
Cílem je dohoda, transparentnost a spokojenost obou stran.
5. Odmítnutí reklamace
Reklamace může být zamítnuta zejména tehdy, pokud:
-
byla služba poskytnuta dle objednávky a bez vad,
-
nedošlo k žádnému pochybení ze strany provozovatele,
-
klient opomenul důležitou součinnost, jež byla podmínkou služby (např. nedodané údaje, dokumenty),
-
vada je způsobena samotnou pojišťovnou nebo třetí stranou, kterou provozovatel nekontroluje.
6. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný a účinný od 26. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo jeho úpravy v případě změny legislativy nebo interních procesů. Provozovatel těchto webových stránek sjednává pojištění skrze své obchodní partnery.
V případě sporu má zákazník možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení.