Reklamační řád

Provozovatel webu (zprostředkovatel):
7seven.cz/pc-servis
Petr Vobořil, jednatel
U Kamenných Lázní 238/37
415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje způsob a podmínky uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) služeb poskytovaných prostřednictvím webové stránky https://7seven.cz/pc-servis, která funguje jako zprostředkovatel technických servisních služeb – zejména oprav osobních počítačů, notebooků, mobilních telefonů, tabletů a další drobné elektroniky.

Veškeré reklamace se týkají služeb poskytovaných partnerskou servisní firmou, se kterou má provozovatel uzavřenou spolupráci. Provozovatel není přímým poskytovatelem oprav, ale plní roli zprostředkovatele kontaktu, informací a poptávek mezi klientem a odborným servisem.

Tento řád je zpracován v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (zejména § 1810 a násl., § 1914 a násl.), a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

2. Rozsah odpovědnosti

Provozovatel odpovídá pouze za:

  • řádné předání objednávky nebo poptávky partnerské servisní firmě,

  • zajištění komunikace s klientem při jejím zpracování,

  • poskytnutí informací o podmínkách a cenách služeb,

  • předání případné reklamace partnerské firmě.

Partnerská servisní firma odpovídá za:

  • kvalitu, rozsah a provedení servisních služeb,

  • odborné vyřízení reklamace dle své vlastní odpovědnosti.

Reklamace služeb je vždy posuzována s ohledem na individuální rozsah zakázky, stav zařízení, a přirozené technické limity opravitelnosti.

3. Uplatnění reklamace

Klient je povinen uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí opraveného zařízení.

Reklamace musí obsahovat:

  • identifikaci objednávky (datum, jméno, typ zařízení),

  • přesný popis vady a důvod reklamace,

  • požadovaný způsob vyřízení reklamace (oprava, sleva, jiné).

Reklamace se uplatňuje výhradně písemně na e-mail: info@7seven.cz, nebo prostřednictvím formuláře na stránce https://7seven.cz/pc-servis.

4. Postup vyřízení reklamace

Po obdržení reklamace provozovatel:

  • potvrdí její přijetí do 3 pracovních dnů,

  • předá reklamaci partnerské firmě, která provede odborné posouzení,

  • informuje klienta o výsledku šetření a navrženém řešení.

Reklamace je vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne jejího doručení, pokud se strany nedohodnou jinak.

V případě oprávněné reklamace může být nabídnuto:

  • opětovné bezplatné odstranění vady,

  • sleva z ceny služby,

  • jiné přiměřené řešení (např. návrat zařízení do původního stavu).

5. Odmítnutí reklamace

Reklamace může být zamítnuta v následujících případech:

  • pokud bylo zařízení opraveno podle předem schváleného rozsahu prací,

  • vada vznikla nesprávným zacházením, mechanickým poškozením nebo zásahem třetí osoby,

  • zařízení bylo po opravě dále upravováno nebo rozebíráno,

  • závada není opakovatelná nebo se týká přirozeného opotřebení.

6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný a účinný od: 31. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo jej kdykoliv upravit, zejména v souvislosti se změnou právních předpisů nebo obchodní strategie.

Spotřebitel má právo v případě sporu využít možnosti mimosoudního řešení prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).