Obchodní podmínky pro web a technickou zprostředkovatelskou službu 7seven.cz/pc-servis,
Provozovatel:
7seven.cz/pc-servis
Petr Vobořil, jednatel
U Kamenných Lázní 238/37, 415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
1. Účinnost a rozsah podmínek
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem a zákazníkem při využití webové platformy 7seven.cz/pc-servis pro zprostředkování technických služeb, jako jsou opravy a servis výpočetní a mobilní techniky.
Petr Vobořil (provozovatel) služby neprovádí osobně, nýbrž je zprostředkovává prostřednictvím svého smluvního obchodního partnera, který je odborně způsobilý k provádění technických servisních prací. Provozovatel tímto vystupuje pouze jako zprostředkovatel.
Tyto podmínky jsou vydány v souladu s platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, a s příslušnými nařízeními Evropské unie.
2. Objednávka a vznik smluvního vztahu
Zákazník může objednat zprostředkování technické služby elektronicky (formulářem, e-mailem) nebo telefonicky. Taková objednávka se považuje za návrh smlouvy o zprostředkování.
Smluvní vztah mezi zákazníkem a provozovatelem vzniká potvrzením objednávky a předáním požadavku partnerské firmě, případně uzavřením samostatné písemné smlouvy.
Závazkový vztah na samotnou opravu zařízení vzniká mezi zákazníkem a obchodním partnerem – nikoliv přímo s Petrem Vobořilem.
3. Platební podmínky
Cena zprostředkované služby je určena individuálně na základě rozsahu požadovaných oprav.
V některých případech může být požadována záloha až do výše 50 % odhadované ceny.
Zbytek ceny je splatný po dokončení práce, nejpozději do 7 dnů od předání zařízení.
V případě prodlení s úhradou si provozovatel vyhrazuje právo účtovat smluvní úrok z prodlení a odmítnout zprostředkování dalších služeb.
4. Změna nebo zrušení objednávky
Zákazník může zrušit nebo změnit objednávku nejpozději 48 hodin před sjednaným termínem.
V případě pozdějšího zrušení si provozovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až do výše 50 %.
Nedostavení se na místo opravy nebo znemožnění provedení služby může být účtováno jako plné plnění.
5. Odpovědnost a reklamace
Provozovatel odpovídá výhradně za správné a včasné zprostředkování kontaktu mezi zákazníkem a servisní firmou.
Za samotnou kvalitu opravy odpovídá smluvní servisní partner. Reklamaci technického provedení je nutné adresovat skrze provozovatele, který ji neprodleně předá odpovědné straně.
Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, ideálně do 3 pracovních dnů od převzetí zařízení, a to e-mailem na adresu: info@7seven.cz
6. Omezení odpovědnosti
Provozovatel nenese odpovědnost za:
-
technické vady vzniklé při opravě,
-
ztrátu nebo poškození dat,
-
vady způsobené třetími osobami nebo nesprávným používáním zařízení,
-
jakékoli škody vyplývající z pozdější manipulace se zařízením po provedené opravě.
Zákazník je povinen upozornit na citlivé části zařízení nebo potřebu zálohování dat předem.
7. Ochrana osobních údajů (GDPR)
Veškeré osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a zákonem č. 110/2019 Sb.
Údaje jsou využívány výhradně za účelem komunikace, plnění objednávek a předání kontaktu servisnímu partnerovi.
Podrobnosti jsou uvedeny ve zvláštním dokumentu Zásady zpracování osobních údajů, který je součástí těchto stránek.
8. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od; 31. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo je kdykoliv aktualizovat nebo doplnit.
Veškeré právní vztahy mezi zákazníkem a provozovatelem se řídí právním řádem České republiky, především občanským zákoníkem, a příslušnými předpisy Evropské unie.