Reklamační řád

Reklamační řád pro web a službu: Pálení plazmou.

Provozovatel:
7seven.cz
Petr Vobořil, jednatel
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
IČO: 867 52 421


1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) v rámci služby pálení kovových materiálů plazmou poskytované prostřednictvím webu www.7seven.cz/paleniplazmou.

Řád je vyhotoven v souladu s ustanoveními § 1810 a násl., § 1914 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a tam, kde je to relevantní, také dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.


2. Rozsah odpovědnosti

Provozovatel odpovídá za to, že:

  • služba bude provedena v dohodnutém rozsahu, čase a specifikaci dle zakázky,

  • řezání bude realizováno profesionálně a odborně způsobilým personálem,

  • budou použity vhodné technologie a parametry s ohledem na druh materiálu a požadovaný výsledek,

  • bude dodržena technologická kvalita řezu v rámci běžných tolerancí.

Reklamaci nelze uplatnit na subjektivní hodnocení výsledku (např. „jiné očekávání“, odlišná představa), pokud bylo plnění provedeno dle specifikace objednávky a technických možností.


3. Uplatnění reklamace

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zakázky. U skrytých vad běží lhůta ode dne jejich prokazatelného zjištění.

Reklamace musí obsahovat:

  • číslo nebo popis zakázky (datum, objednatel, specifikace),

  • jasný a konkrétní popis zjištěné vady nebo nedostatku,

  • požadovaný způsob řešení reklamace (např. nové zhotovení, oprava, sleva).

Reklamace se uplatňuje výhradně písemně – ideálně e-mailem na adresu: info@7seven.cz


4. Vyřízení reklamace

Provozovatel se zavazuje:

  • potvrdit přijetí reklamace do 3 pracovních dnů,

  • reklamaci posoudit a vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud nebude dohodnuto jinak,

  • v případě uznání oprávněnosti nabídnout:

    • bezplatné opakování nebo opravu zakázky,

    • přiměřenou slevu z ceny,

    • jiné vyrovnání dle dohody obou stran.

Cílem je vždy dohoda, vstřícnost a zachování důvěry mezi klientem a dodavatelem.


5. Odmítnutí reklamace

Reklamace může být odmítnuta zejména tehdy, pokud:

  • bylo dílo provedeno v souladu s objednávkou a bez technických vad,

  • vznikly vady v důsledku dodaných chybných podkladů, výkresů nebo materiálů ze strany klienta,

  • byly předem dohodnuty limity výsledku (např. rez na materiálu, deformace u tenkých plechů apod.),

  • nebyly dodrženy technologické podmínky nebo došlo k nevhodné manipulaci po převzetí (např. poškození výpalků skladováním či přepravou).


6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 27. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo na úpravu podmínek v případě změny legislativy nebo interních postupů.

V případě sporu má zákazník možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.