Reklamační řád pro web a službu: Pálení plazmou.
Provozovatel:
7seven.cz
Petr Vobořil, jednatel
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
IČO: 867 52 421
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) v rámci služby pálení kovových materiálů plazmou poskytované prostřednictvím webu www.7seven.cz/paleniplazmou.
Řád je vyhotoven v souladu s ustanoveními § 1810 a násl., § 1914 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a tam, kde je to relevantní, také dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Rozsah odpovědnosti
Provozovatel odpovídá za to, že:
-
služba bude provedena v dohodnutém rozsahu, čase a specifikaci dle zakázky,
-
řezání bude realizováno profesionálně a odborně způsobilým personálem,
-
budou použity vhodné technologie a parametry s ohledem na druh materiálu a požadovaný výsledek,
-
bude dodržena technologická kvalita řezu v rámci běžných tolerancí.
Reklamaci nelze uplatnit na subjektivní hodnocení výsledku (např. „jiné očekávání“, odlišná představa), pokud bylo plnění provedeno dle specifikace objednávky a technických možností.
3. Uplatnění reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí zakázky. U skrytých vad běží lhůta ode dne jejich prokazatelného zjištění.
Reklamace musí obsahovat:
-
číslo nebo popis zakázky (datum, objednatel, specifikace),
-
jasný a konkrétní popis zjištěné vady nebo nedostatku,
-
požadovaný způsob řešení reklamace (např. nové zhotovení, oprava, sleva).
Reklamace se uplatňuje výhradně písemně – ideálně e-mailem na adresu: info@7seven.cz
4. Vyřízení reklamace
Provozovatel se zavazuje:
-
potvrdit přijetí reklamace do 3 pracovních dnů,
-
reklamaci posoudit a vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud nebude dohodnuto jinak,
-
v případě uznání oprávněnosti nabídnout:
-
bezplatné opakování nebo opravu zakázky,
-
přiměřenou slevu z ceny,
-
jiné vyrovnání dle dohody obou stran.
-
Cílem je vždy dohoda, vstřícnost a zachování důvěry mezi klientem a dodavatelem.
5. Odmítnutí reklamace
Reklamace může být odmítnuta zejména tehdy, pokud:
-
bylo dílo provedeno v souladu s objednávkou a bez technických vad,
-
vznikly vady v důsledku dodaných chybných podkladů, výkresů nebo materiálů ze strany klienta,
-
byly předem dohodnuty limity výsledku (např. rez na materiálu, deformace u tenkých plechů apod.),
-
nebyly dodrženy technologické podmínky nebo došlo k nevhodné manipulaci po převzetí (např. poškození výpalků skladováním či přepravou).
6. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 27. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo na úpravu podmínek v případě změny legislativy nebo interních postupů.
V případě sporu má zákazník možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu.