Reklamační řád pro služby poskytované prostřednictvím webu 7seven.cz/helpforseniors
Provozovatel:
Petr Vobořil
7seven.cz/helpforseniors
U Kamenných Lázní 238/37
415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“) v rámci poskytování služeb na webu 7seven.cz/helpforseniors, zejména v oblasti poradenství, asistence a podpory seniorů a jejich blízkých.
Tento řád je vyhotoven v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zejména § 1810 a násl., § 1914 a násl., a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Rozsah odpovědnosti
Provozovatel odpovídá za to, že:
-
služba byla poskytnuta v souladu s popisem na webu nebo na základě individuální dohody,
-
informace a poradenství jsou poskytnuty včas a bez zbytečných prodlev,
-
komunikace probíhá eticky, vstřícně a s respektem k situaci klienta,
-
je dodržena mlčenlivost a ochrana osobních údajů,
-
případné návazné služby jsou zajištěny prostřednictvím ověřených kontaktů a subjektů.
Reklamaci nelze uplatnit v případě subjektivního nesouladu s výsledkem, pokud služba byla poskytnuta v deklarovaném rozsahu, kvalitě a v dobré víře.
3. Uplatnění reklamace
Klient má právo uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby nebo od zjištění vady.
Reklamace musí obsahovat:
-
identifikaci služby (datum, způsob poskytnutí, jméno klienta),
-
konkrétní a srozumitelný popis problému nebo vady,
-
návrh řešení (např. oprava informace, opětovné kontaktování, změna zprostředkované služby apod.).
Reklamace se uplatňuje písemně – doporučeně e-mailem na adresu: info@7seven.cz
4. Vyřízení reklamace
Provozovatel se zavazuje:
-
potvrdit přijetí reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů,
-
vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak,
-
v případě oprávněné reklamace nabídnout:
-
opětovné poskytnutí služby,
-
úpravu nebo doplnění výstupu,
-
finanční kompenzaci (je-li relevantní),
-
jiné přiměřené řešení dle povahy případu.
-
Cílem je zachování důvěry, lidské úrovně komunikace a spokojenosti klienta.
5. Odmítnutí reklamace
Reklamace může být zamítnuta v případech, kdy:
-
služba byla poskytnuta v plném rozsahu a bez vad,
-
došlo k nepochopení rozsahu služby, i když byl správně vysvětlen,
-
klient neposkytl potřebnou součinnost k řádnému dodání služby,
-
reklamace je podána opožděně nebo zjevně účelově,
-
problém vznikl činností třetích stran, které nespadaly pod odpovědnost provozovatele.
6. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 26. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo na jeho změny v případě úprav legislativy nebo interních procesů.
V případě sporu má klient právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení.