Reklamační řád

Reklamační řád pro služby poskytované prostřednictvím webu 7seven.cz/helpforseniors

Provozovatel:
Petr Vobořil
7seven.cz/helpforseniors
U Kamenných Lázní 238/37
415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637


1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád upravuje podmínky a postup při uplatnění práv z vadného plnění (dále jen „reklamace“) v rámci poskytování služeb na webu 7seven.cz/helpforseniors, zejména v oblasti poradenství, asistence a podpory seniorů a jejich blízkých.

Tento řád je vyhotoven v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zejména § 1810 a násl., § 1914 a násl., a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.


2. Rozsah odpovědnosti

Provozovatel odpovídá za to, že:

  • služba byla poskytnuta v souladu s popisem na webu nebo na základě individuální dohody,

  • informace a poradenství jsou poskytnuty včas a bez zbytečných prodlev,

  • komunikace probíhá eticky, vstřícně a s respektem k situaci klienta,

  • je dodržena mlčenlivost a ochrana osobních údajů,

  • případné návazné služby jsou zajištěny prostřednictvím ověřených kontaktů a subjektů.

Reklamaci nelze uplatnit v případě subjektivního nesouladu s výsledkem, pokud služba byla poskytnuta v deklarovaném rozsahu, kvalitě a v dobré víře.


3. Uplatnění reklamace

Klient má právo uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 5 pracovních dnů od poskytnutí služby nebo od zjištění vady.

Reklamace musí obsahovat:

  • identifikaci služby (datum, způsob poskytnutí, jméno klienta),

  • konkrétní a srozumitelný popis problému nebo vady,

  • návrh řešení (např. oprava informace, opětovné kontaktování, změna zprostředkované služby apod.).

Reklamace se uplatňuje písemně – doporučeně e-mailem na adresu: info@7seven.cz


4. Vyřízení reklamace

Provozovatel se zavazuje:

  • potvrdit přijetí reklamace nejpozději do 3 pracovních dnů,

  • vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se strany nedohodnou jinak,

  • v případě oprávněné reklamace nabídnout:

    • opětovné poskytnutí služby,

    • úpravu nebo doplnění výstupu,

    • finanční kompenzaci (je-li relevantní),

    • jiné přiměřené řešení dle povahy případu.

Cílem je zachování důvěry, lidské úrovně komunikace a spokojenosti klienta.


5. Odmítnutí reklamace

Reklamace může být zamítnuta v případech, kdy:

  • služba byla poskytnuta v plném rozsahu a bez vad,

  • došlo k nepochopení rozsahu služby, i když byl správně vysvětlen,

  • klient neposkytl potřebnou součinnost k řádnému dodání služby,

  • reklamace je podána opožděně nebo zjevně účelově,

  • problém vznikl činností třetích stran, které nespadaly pod odpovědnost provozovatele.


6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 26. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo na jeho změny v případě úprav legislativy nebo interních procesů.

V případě sporu má klient právo obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení.