Reklamační řád pro úklidové služby
Provozovatel:
7seven.cz/cleaning
Petr Vobořil, jednatel
U Kamenných Lázní 238/37
415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) v rámci poskytování úklidových služeb provozovatelem a elektronické komunikace prostřednictvím webu 7seven.cz/cleaning.
Řád je vyhotoven v souladu s ustanoveními § 1810 a násl., § 1914 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a v relevantních případech také dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Rozsah odpovědnosti
Provozovatel odpovídá za to, že:
-
služba bude provedena v dohodnutém rozsahu, čase a kvalitě,
-
úklid bude realizován profesionálně a odborně způsobilým personálem,
-
budou použity vhodné a bezpečné čisticí prostředky dle charakteru prostor,
-
pracovníci budou dodržovat hygienické a bezpečnostní normy.
Reklamaci nelze uplatnit na subjektivní hodnocení výsledku úklidu (např. „jiné očekávání“), pokud bylo plnění provedeno dle zadání.
3. Uplatnění reklamace
Reklamaci je třeba uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od realizace služby.
V případě skrytých vad běží lhůta od jejich zjištění.
Reklamace musí obsahovat:
-
identifikaci objednávky (datum, místo, jméno klienta),
-
jasný a konkrétní popis zjištěné vady,
-
požadovaný způsob vyřízení reklamace (např. opakovaný úklid, sleva apod.).
Reklamace se uplatňuje výhradně písemně, ideálně e-mailem na adresu: info@7seven.cz
4. Vyřízení reklamace
Provozovatel se zavazuje:
-
potvrdit přijetí reklamace do 3 pracovních dnů,
-
vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud nebude dohodnuto jinak,
-
v případě oprávněné reklamace nabídnout:
-
opakování nebo doplnění služby,
-
slevu z ceny,
-
jiné přiměřené vyrovnání dle dohody.
-
Cílem je dohoda, zachování důvěry a spokojenost obou stran.
5. Odmítnutí reklamace
Reklamace může být zamítnuta zejména tehdy, pokud:
-
byla služba provedena v souladu s objednávkou a bez vad,
-
vznikly závady v důsledku chybné manipulace klienta nebo třetích osob,
-
byly předem oznámeny možné limity výsledku (např. nelze zcela odstranit skvrny, poškozené povrchy atd.),
-
nebyly dodrženy základní podmínky pro provedení úklidu (např. nepřístupný prostor, nefunkční voda/elektřina apod.).
6. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný a účinný od 26. 7. 2025.
Provozovatel si vyhrazuje právo jeho úpravy v případě změny legislativy nebo interních procesů.
V případě sporu má zákazník možnost obrátit se na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz) za účelem mimosoudního řešení.