Obchodní podmínky pro web a úklidovou službu 7seven.cz/cleaning
Provozovatel:
7seven.cz/cleaning
Petr Vobořil
U Kamenných Lázní 238/37, 415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
1. Účinnost a rozsah podmínek
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem a zákazníkem (objednatelem) při poskytování úklidových služeb a provozu webových stránek 7seven.cz/cleaning. Jsou vydány v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku ČR (zákon č. 89/2012 Sb.).
2. Objednávka a vznik smluvního vztahu
Zákazník může objednat úklidové služby elektronicky (e-mailem, přes webový formulář) nebo telefonicky. Objednávka je považována za návrh smlouvy. K uzavření smluvního vztahu dochází potvrzením objednávky ze strany provozovatele, případně uzavřením písemné smlouvy.
3. Platební podmínky
Cena úklidových služeb je stanovena individuálně dle rozsahu a typu zakázky.
-
V případě jednorázového úklidu může být požadována záloha ve výši až 50 % z ceny.
-
Doplatek je splatný po realizaci služby, nejpozději do 7 dní od provedení.
-
U pravidelných služeb se fakturace provádí měsíčně zpětně nebo dle dohody.
V případě prodlení s úhradou si provozovatel vyhrazuje právo účtovat smluvní úrok z prodlení a pozastavit poskytování dalších služeb.
4. Změna nebo zrušení objednávky
Objednávku je možné zrušit nebo změnit nejpozději 48 hodin před domluveným termínem služby.
-
Při zrušení méně než 48 hodin předem si provozovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až do výše 50 % z ceny.
-
V případě nedostavení se na místo nebo znemožnění provedení služby může být účtována plná cena.
5. Odpovědnost a reklamace
Provozovatel odpovídá za kvalitní a řádné provedení služeb dle dohodnutého rozsahu.
-
Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od poskytnutí služby.
-
Reklamaci je nutné zaslat písemně na e-mail provozovatele s popisem nedostatků a případnou fotodokumentací.
6. Omezení odpovědnosti
Provozovatel neodpovídá za škody způsobené nepředvídatelnými okolnostmi (např. výpadek elektřiny, přírodní události, havárie).
-
Neodpovídá ani za škody na majetku, pokud nebyl prostor řádně připraven pro úklid (např. volně položená elektronika, poškozený nábytek).
-
Klient je povinen předem upozornit na specifická rizika, křehké nebo citlivé materiály.
7. Ochrana osobních údajů (GDPR)
Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s nařízením GDPR (EU 2016/679).
-
Údaje jsou využívány výhradně pro účely realizace objednávky a nejsou poskytovány třetím stranám bez souhlasu klienta.
-
Podrobnosti jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
8. Závěrečná ustanovení
Tyto podmínky nabývají platnosti dne 26. 7. 2025.
-
Provozovatel si vyhrazuje právo je kdykoliv upravit nebo doplnit.
-
Vztahy mezi zákazníkem a provozovatelem se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem.
Děkujeme, že jste si vybrali 7seven.cz/cleaning. Vaše spokojenost je pro nás závazkem i motivací.