Obchodní podmínky

Obchodní podmínky pro web a úklidovou službu 7seven.cz/cleaning

Provozovatel:
7seven.cz/cleaning
Petr Vobořil
U Kamenných Lázní 238/37, 415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637


1. Účinnost a rozsah podmínek

Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi provozovatelem a zákazníkem (objednatelem) při poskytování úklidových služeb a provozu webových stránek 7seven.cz/cleaning. Jsou vydány v souladu s příslušnými ustanoveními občanského zákoníku ČR (zákon č. 89/2012 Sb.).


2. Objednávka a vznik smluvního vztahu

Zákazník může objednat úklidové služby elektronicky (e-mailem, přes webový formulář) nebo telefonicky. Objednávka je považována za návrh smlouvy. K uzavření smluvního vztahu dochází potvrzením objednávky ze strany provozovatele, případně uzavřením písemné smlouvy.


3. Platební podmínky

Cena úklidových služeb je stanovena individuálně dle rozsahu a typu zakázky.

  • V případě jednorázového úklidu může být požadována záloha ve výši až 50 % z ceny.

  • Doplatek je splatný po realizaci služby, nejpozději do 7 dní od provedení.

  • U pravidelných služeb se fakturace provádí měsíčně zpětně nebo dle dohody.

V případě prodlení s úhradou si provozovatel vyhrazuje právo účtovat smluvní úrok z prodlení a pozastavit poskytování dalších služeb.


4. Změna nebo zrušení objednávky

Objednávku je možné zrušit nebo změnit nejpozději 48 hodin před domluveným termínem služby.

  • Při zrušení méně než 48 hodin předem si provozovatel vyhrazuje právo účtovat storno poplatek až do výše 50 % z ceny.

  • V případě nedostavení se na místo nebo znemožnění provedení služby může být účtována plná cena.


5. Odpovědnost a reklamace

Provozovatel odpovídá za kvalitní a řádné provedení služeb dle dohodnutého rozsahu.

  • Reklamace musí být uplatněna bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od poskytnutí služby.

  • Reklamaci je nutné zaslat písemně na e-mail provozovatele s popisem nedostatků a případnou fotodokumentací.


6. Omezení odpovědnosti

Provozovatel neodpovídá za škody způsobené nepředvídatelnými okolnostmi (např. výpadek elektřiny, přírodní události, havárie).

  • Neodpovídá ani za škody na majetku, pokud nebyl prostor řádně připraven pro úklid (např. volně položená elektronika, poškozený nábytek).

  • Klient je povinen předem upozornit na specifická rizika, křehké nebo citlivé materiály.


7. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Osobní údaje zákazníků jsou zpracovávány v souladu s nařízením GDPR (EU 2016/679).

  • Údaje jsou využívány výhradně pro účely realizace objednávky a nejsou poskytovány třetím stranám bez souhlasu klienta.

  • Podrobnosti jsou uvedeny v samostatném dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.


8. Závěrečná ustanovení

Tyto podmínky nabývají platnosti dne 26. 7. 2025.

  • Provozovatel si vyhrazuje právo je kdykoliv upravit nebo doplnit.

  • Vztahy mezi zákazníkem a provozovatelem se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem.


Děkujeme, že jste si vybrali 7seven.cz/cleaning. Vaše spokojenost je pro nás závazkem i motivací.