Provozovatel:
7seven.cz/catering
Petr Vobořil
U Kamenných Lázní 238/37
415 01 Teplice
IČO: 867 52 421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637
1. Úvodní ustanovení
Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování práv z vadného plnění (reklamací) za služby poskytované provozovatelem v rámci cateringových služeb i elektronické komunikace prostřednictvím webu 7seven.cz/catering.
Řád je vyhotoven v souladu s ustanoveními § 1810 a násl., § 1914 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a v relevantních případech dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
2. Rozsah odpovědnosti
Provozovatel odpovídá za to, že:
-
poskytnutá služba odpovídá sjednanému rozsahu, kvalitě a standardu,
-
služby jsou poskytovány profesionálně a včas,
-
suroviny a materiál splňují hygienické a bezpečnostní normy.
Reklamaci nelze uplatnit na zážitkovou, estetickou nebo subjektivní stránku služby, pokud bylo plnění objektivně poskytnuto ve sjednaném rozsahu.
3. Uplatnění reklamace
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 pracovních dnů od realizace akce. V případě vad, které nebylo možné zjistit ihned, běží lhůta od jejich odhalení.
Reklamace musí obsahovat:
-
identifikaci objednávky (datum, jméno klienta),
-
popis vady a důvod reklamace,
-
požadovaný způsob vyřízení reklamace.
Reklamace se uplatňuje písemně, ideálně na e-mail: info@7seven.cz
4. Vyřízení reklamace
Provozovatel se zavazuje:
-
potvrdit přijetí reklamace do 3 pracovních dnů,
-
vyřídit reklamaci do 30 dnů, pokud se s klientem nedohodne jinak,
-
v případě oprávněné reklamace nabídnout náhradní plnění, slevu z ceny nebo přiměřené odškodnění.
Reklamace se řeší dohodou – cílem je oboustranná spokojenost a zachování důvěry.
5. Odmítnutí reklamace
Reklamace může být zamítnuta v případech, kdy:
-
bylo plnění provedeno přesně dle objednávky,
-
závady vznikly vlivem třetích osob nebo nesprávnou manipulací klienta,
-
se reklamace vztahuje na aspekty, které byly klientovi předem sděleny (např. výběr surovin, alergeny).
6. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný a účinný od: 25. 7. 2025. Provozovatel si vyhrazuje právo jej aktualizovat v souladu se změnou legislativy nebo interních procesů.
V případě spotřebitelského sporu je možné využít mimosoudní řešení prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).