Reklamační řád platný pro weby www.7seven.cz a 7seven.design
Provozovatel: Petr Vobořil, IČO: 86752421, se sídlem U Kamenných Lázní 238, 415 01 Teplice.
Tento reklamační řád upravuje podmínky a způsob uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) zboží a služeb zakoupených prostřednictvím výše uvedených webových stránek, v souladu s platnou právní úpravou České republiky.
1. Uplatnění reklamace
Kupující má právo uplatnit reklamaci u Provozovatele v případě, že zakoupené zboží nebo poskytnutá služba vykazuje vadu, která nebyla způsobena nevhodným užíváním, opotřebením, nesprávnou údržbou nebo jiným porušením podmínek užití.
Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady:
-
e-mailem na adresu: [info@7seven.cz]
-
písemně na adresu sídla: Petr Vobořil, U Kamenných Lázní 238, 415 01 Teplice
-
nebo osobně po předchozí dohodě
K reklamaci je nutné doložit:
-
doklad o zakoupení zboží nebo poskytnutí služby (faktura, objednávka apod.),
-
popis vady a její projevy,
-
kontaktní údaje kupujícího.
2. Záruční doba
Záruční doba je stanovena v souladu s § 2165 občanského zákoníku:
-
u spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží (není-li uvedeno jinak),
-
u služeb záruční lhůta činí 6 měsíců, není-li sjednáno jinak,
-
u podnikatelských zakázek (B2B) se řídí záruční doba dohodou ve smlouvě nebo objednávce.
Záruka se nevztahuje na vady způsobené:
-
mechanickým poškozením,
-
nesprávným užíváním nebo instalací,
-
nedodržením podmínek údržby nebo použití v rozporu s návodem,
-
běžným opotřebením.
3. Vyřízení reklamace
Provozovatel je povinen reklamaci vyřídit:
-
bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění (u spotřebitele),
-
v přiměřené lhůtě dle charakteru služby (u podnikatelských vztahů).
Kupující má právo v případě oprávněné reklamace na:
-
bezplatné odstranění vady,
-
výměnu věci za bezvadnou, není-li možné vadu odstranit,
-
přiměřenou slevu z kupní ceny,
-
odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná a nelze ji opravit.
O vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem, případně telefonicky.
4. Náklady na reklamaci
V případě uznané reklamace nese náklady spojené s dopravou, opravou nebo výměnou zboží Provozovatel. V případě neuznané reklamace si Provozovatel vyhrazuje právo účtovat náklady spojené s posouzením vady a zpětným zasláním zboží.
5. Mimosoudní řešení sporů
Kupující–spotřebitel má právo obrátit se v případě sporu na Českou obchodní inspekci (ČOI), se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz, jakožto subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
6. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je zveřejněn na webových stránkách Provozovatele a je součástí obchodních podmínek. Provozovatel si vyhrazuje právo tento řád kdykoli jednostranně aktualizovat v souladu s platnou legislativou.
Provozovatel:
Petr Vobořil – OSVČ
U Kamenných Lázní 238
415 01 Teplice
IČO: 86752421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637