Reklamační řád platný pro weby www.7seven.cz a 7seven.design
Provozovatel: Petr Vobořil, IČO: 86752421, se sídlem U Kamenných Lázní 238, 415 01 Teplice.

Tento reklamační řád upravuje podmínky a způsob uplatnění práv z vadného plnění (reklamace) zboží a služeb zakoupených prostřednictvím výše uvedených webových stránek, v souladu s platnou právní úpravou České republiky.


1. Uplatnění reklamace

Kupující má právo uplatnit reklamaci u Provozovatele v případě, že zakoupené zboží nebo poskytnutá služba vykazuje vadu, která nebyla způsobena nevhodným užíváním, opotřebením, nesprávnou údržbou nebo jiným porušením podmínek užití.

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady:

  • e-mailem na adresu: [info@7seven.cz]

  • písemně na adresu sídla: Petr Vobořil, U Kamenných Lázní 238, 415 01 Teplice

  • nebo osobně po předchozí dohodě

K reklamaci je nutné doložit:

  • doklad o zakoupení zboží nebo poskytnutí služby (faktura, objednávka apod.),

  • popis vady a její projevy,

  • kontaktní údaje kupujícího.


2. Záruční doba

Záruční doba je stanovena v souladu s § 2165 občanského zákoníku:

  • u spotřebního zboží činí záruční doba 24 měsíců od převzetí zboží (není-li uvedeno jinak),

  • u služeb záruční lhůta činí 6 měsíců, není-li sjednáno jinak,

  • u podnikatelských zakázek (B2B) se řídí záruční doba dohodou ve smlouvě nebo objednávce.

Záruka se nevztahuje na vady způsobené:

  • mechanickým poškozením,

  • nesprávným užíváním nebo instalací,

  • nedodržením podmínek údržby nebo použití v rozporu s návodem,

  • běžným opotřebením.


3. Vyřízení reklamace

Provozovatel je povinen reklamaci vyřídit:

  • bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění (u spotřebitele),

  • v přiměřené lhůtě dle charakteru služby (u podnikatelských vztahů).

Kupující má právo v případě oprávněné reklamace na:

  • bezplatné odstranění vady,

  • výměnu věci za bezvadnou, není-li možné vadu odstranit,

  • přiměřenou slevu z kupní ceny,

  • odstoupení od smlouvy, pokud je vada podstatná a nelze ji opravit.

O vyřízení reklamace bude kupující informován e-mailem, případně telefonicky.


4. Náklady na reklamaci

V případě uznané reklamace nese náklady spojené s dopravou, opravou nebo výměnou zboží Provozovatel. V případě neuznané reklamace si Provozovatel vyhrazuje právo účtovat náklady spojené s posouzením vady a zpětným zasláním zboží.


5. Mimosoudní řešení sporů

Kupující–spotřebitel má právo obrátit se v případě sporu na Českou obchodní inspekci (ČOI), se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz, jakožto subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.


6. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je zveřejněn na webových stránkách Provozovatele a je součástí obchodních podmínek. Provozovatel si vyhrazuje právo tento řád kdykoli jednostranně aktualizovat v souladu s platnou legislativou.


Provozovatel:
Petr Vobořil – OSVČ
U Kamenných Lázní 238
415 01 Teplice
IČO: 86752421
E-mail: info@7seven.cz
Telefon: +420 777 977 637